Palauttamisen käytänteet

Kaikki myynnit Muuttomyynnissä ovat lopullisia paitsi jos myyjänä on yritys. Ostajalla on oikeus perua ainoastaan etänä tehdyt kaupat Kuluttajansuojalaki (1978/38) säädöksen mukaisesti tapauksissa, joissa tuotteet on ostettu yrityksiltä.

Ostajan tulee tehdä palautuspyyntö 14:ta päivän sisällä tuotteen toimituksesta. Kaikki palautus kustannukset ovat ostajan vastuulla. Tuote tulee palauttaa välittömästi peruutuksen jälkeen sen alkuperäisessä kunnossa. Rikkoutunutta tuotetta ei hyväksytä palautettavaksi ellei voida todistaa tuotteen rikkoutuneen ensimmäisen kuljetuksen aikana. Kun myyjä on saanut takaisin palautetun tuotteen, teemme hyvityksen neljäntoista päivän sisällä ostohetken kortin tilille tai pankkitilille.

Ota huomioon, että valitettavasti yksityisiltä henkilöiltä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ostaja voi kuitenkin pyytää palautusta tai osittaista hyvitystä jos tuote on väärin ilmoitettu tuotekuvauksessa, esim. tuotekuvaus ei vastaa saapunutta tuotetta.

Jos tuotteesi saapuu eikä vastaa tuotekuvausta kunnon, merkin, koon tai aitouden osalta, kerro meille. Olet oikeutettu täyteen hyvitykseen.

Lähetäthän ../palautuspyynnön 24 tunnin kuluessa tuotteen saapumisesta sisällyttäen pyyntöön todisteet ristiriitaisuuksista.

Sinun tulee lähettää hyvityspyynnön 24 tunnin kuluessa tuotteen saapumisesta.

Emme voi pitää myyjiä vastuussa ristiriitaisuuksista jos palautuspyyntö tulee 24:n tunnin jälkeen tuotteen saapumisesta. Kun palautus pyyntö on lähetetty pidämme rahat kunnes pyynnön on tutkittu. Jos pyyntöä ei lähetetä 24 tunnin sisällä tuotteen saapumisesta  myyjän myynti jatkuu lähetetään heille.

Näin teet ../palautus pyynnön:

Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan "Ostot" sitten klikkaa "Tilauksen hallinta". Sinun tulisi nähdä painike "Lähetä palautus", klikkaa siitä ja täytä tarvittavat tiedot. Vaikka et halua palauttaa tuotetta vaan haluat osittaisen hyvityksen täytä lomake. Painike on näkyvissä 24 tuntia tuotteen saapumisesta (14 päivää jos kyseessä on yhtiö), jonka jälkeen painike lakkaa toimimasta automaattisesti.

Kauanko menee palautuspyynnön käsittelyyn? 

Meidän tiimimme käy läpi kaikki todisteet kuljetus tiimiltä, myyjältä ja ostajalta jotta voidaan saavuttaa reilu päätös kaikille osapuolille. Palautus pynnön käsittelyyn menee tavallisesti seitsemän viiva kymmenen arkipäivää.

Tapauksissa joissa tuote on itse-haettu, ostajan tulee tarkistaa tuote huolellisesti tuotteen haku paikassa. Jos ostaja huomaa ristiriitaisuuksia tuotteessa ostajan ei tulisi ottaa tuotetta mukaan. Muuten meidän palautus käytänteitä ja rahat takaisin takuuta ei sovelleta.  

Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä muuttomyynti.fi sivustoa hyväksyt tämän.